Η αξία των αξιολογήσεων στη Google

Η αξία των αξιολογήσεων στη Google

Αν αναρωτιέστε γιατί ένας επαγγελματίας πρέπει να επιδιώκει τις κριτικές των πελατών, η πιο σύντομη απάντηση είναι αυτή: οι αξιολογήσεις των πελατών στη Google είναι το καλύτερο marketing για μια εταιρεία. Είναι δωρεάν και δεν απαιτούν κανέναν κόπο για τον επαγγελματία, αφού όλη τη «δουλειά» την κάνει ο πελάτης!

Οι θετικές κριτικές είναι, φυσικά, οι πιο πολύτιμες για μια εταιρεία, αλλά στην πραγματικότητα όλα είναι θέμα σωστού χειρισμού. Δείτε τις οδηγίες μας για την ορθή διατύπωση απάντησης ενός επαγγελματία στις αξιολογήσεις των πελατών στο Google My Business εδώ

Αύξηση αξιολογήσεων σημαίνει αύξηση πελατών. Οι περισσότεροι άνθρωποι πλέον ελέγχουν τις κριτικές στη Google πριν αγοράσουν ένα προϊόν ή χρησιμοποιήσουν μια υπηρεσία, καθώς αυξάνουν την αξιοπιστία της εταιρείας στα μάτια του. Μεταξύ ενός ξενοδοχείου με 1000 κριτικές και ενός με 10, μαντέψτε ποιο έχει τις περισσότερες πιθανότητες για να δεχτεί online κράτηση, αλλά και να βγει ψηλά στις μηχανές αναζήτησης ως προτεινόμενο. Η πλειοψηφία των υποψήφιων πελατών αποφεύγει τις εταιρείες που έχουν ως επί το πλείστον αρνητικές κριτικές ή επιδεικνύουν αγενείς απαντήσεις στα αρνητικά σχόλια που λαμβάνουν. Επίσης, αποφεύγει τις εταιρείες που δεν έχουν κριτικές, λόγω του φόβου του άγνωστου. Αντιθέτως, οι καταναλωτές συχνά προτιμούν να επιλέγουν επιχειρήσεις με υψηλές αξιολογήσεις, καθώς αυτό συνήθως υποδηλώνει υψηλή ποιότητα και ικανοποίηση πελατών.
Αυξάνεται η προβολή στις μηχανές αναζήτησης (search engines). Αυτό επιτυγχάνεται με τις λέξεις-κλειδιά (keywords) που περιλαμβάνονται στα σχόλια.
Επηρεάζουν την επιχειρηματική επιτυχία. Οι ψηφιακές αξιολογήσεις μπορούν να επηρεάσουν το ρυθμό μετατροπής πελατών και να επηρεάσουν θετικά την επιχειρηματική επιτυχία.
Οι αξιολογήσεις μπορούν να μετατραπούν σε διαφήμιση. Μπορείτε να εκμεταλλευτείτε τις απαντήσεις σας για να προτείνετε στον πελάτη (και ταυτόχρονα σε όσους διαβάζουν το σχόλιό σας) ένα νέο προϊόν. Εάν ο πελάτης εξέφρασε το παράπονό του, προσφέρετέ του μια άλλη υπηρεσία σας για να επανορθώσετε, ενώ, εάν έμεινε ικανοποιημένος, προτείνετέ του να δοκιμάσει κάτι άλλο που πιθανώς θα του αρέσει επίσης.
Μέσω των κριτικών σάς δίνεται η ευκαιρία να βελτιωθείτε. Οι αξιολογήσεις παρέχουν στην επιχείρηση ανατροφοδότηση για τις υπηρεσίες της. Ένας πελάτης έχει παράπονο? Φροντίστε ώστε να μην επαναληφθεί στο μέλλον και δείξτε και στους υπόλοιπους πελάτες ότι δεν έχετε τ’ αυτιά σας κλειστά. Και οι εταιρείες από ανθρώπους αποτελούνται και τα λάθη είναι αυτονόητα. Η ανάληψη ευθύνης, η μεταμέλεια και η προσπάθεια διόρθωσης ενός λάθους, όμως, όχι. Δείξτε, λοιπόν, ότι εσείς δεν έχετε πρόβλημα να αντιμετωπίσετε δύσκολες καταστάσεις.
Όλες οι κριτικές μπορούν να είναι θετικές. Όπως είπαμε παραπάνω, και τη χειρότερη κριτική να λάβετε, το αποτέλεσμα θα φανεί από το πώς θα τη χειριστείτε. Μπορείτε, οπότε, να πάρετε μια παρ’ ολίγον ήττα και να τη μετατρέψετε σε μια τεράστια διαφημιστική νίκη για την εταιρεία σας.
Με τις κριτικές ο πελάτης έρχεται πιο κοντά σας. Ανοίγει ένας δίαυλος επικοινωνίας και οι (υποψήφιοι) πελάτες βλέπουν ότι δεν πρόκειται για μια καθαρά κερδοσκοπική εταιρεία, αλλά για ανθρώπους που όντως νοιάζονται για τις επιθυμίες και τις ανάγκες των πελατών τους. Οι αξιολογήσεις δημιουργούν μια διαδικτυακή κοινότητα γύρω σας. Οι πελάτες ανταλλάσσουν απόψεις, μοιράζονται εμπειρίες και αισθάνονται συνδεδεμένοι με την εταιρεία σας.
Αποκτά και η εταιρεία φωνή. Ο επαγγελματίας σταματά να είναι απρόσωπος, αλλά, αντιθέτως, πλέον μπορεί να υπερασπίσει τη φήμη και το brand name του. Ένας πελάτης κάνει άδικη ή ψευδή κριτική? Η εταιρεία μπορεί να την αντικρούσει εκμεταλλευόμενη αυτή την κριτική με το να απαντήσει! Εάν, πάλι, η εταιρεία όντως φταίει σε κάτι, μπορεί να εκμεταλλευτεί την απολογητική της απάντηση για να χρησιμοποιήσει λέξεις-κλειδιά (keywords) και να βελτιώσει το SEO της.

Οι αξιολογήσεις επηρεάζουν τους (υποψήφιους) εργαζομένους σας. Μέσω των reviews –είτε πελατών είτε εργαζομένων- συχνά εκθειάζονται και οι υπάλληλοι ή η πολιτική της εταιρείας προς το εργατικό της δυναμικό. Με αυτόν τον τρόπο, οι υποψήφιοι εργαζόμενοι διαβάζουν ότι η εταιρεία σας παρέχει ένα ωραίο εργασιακό περιβάλλον και, τόσο οι ίδιοι όσο και οι ήδη υφιστάμενοι υπάλληλοι, δεσμεύονται περισσότερο απέναντί σας εν ώρα εργασίας, προσπαθώντας να βελτιώσουν το καλό πρόσωπο της εταιρείας σας.

Οι κριτικές στη Google είναι το ίδιο με αυτό που γινόταν κάποτε: άκουγες από κάποιο γνωστό για ένα μαγαζί και εμπιστευόσουν την κρίση του. Μετά κι εσύ ενημέρωνες άλλους φίλους σου κτλ. κτλ., με αποτέλεσμα η φήμη κάθε επαγγελματία να διαμορφώνεται από το κοινό με την τακτική του «από στόμα σε στόμα». Τώρα, όμως, η ίδια τακτική έχει μεταφερθεί στην οθόνη και το διαδίκτυο και δεν επηρεάζει μόνο το φίλο του φίλου, αλλά εκατομμύρια κόσμο.
Γι’ αυτό το λόγο, έχουν αναπτυχθεί έξυπνα τεχνολογικά εργαλεία, όπως οι Ψηφιακές κάρτες (Digital cards), προκειμένου να διαφημίζεται κάποιος με μία μόνο σάρωση ενός QR κωδικού και να μπορεί να μεταδίδει όλα τα στοιχεία της επιχείρησής του σε χρόνο ντε τε σε χιλιάδες υποψήφιους πελάτες.
Καταρχάς, οι ψηφιακές κάρτες είναι η εξέλιξη της τεχνολογίας και, άρα, η δική σας εξέλιξη. Περιλαμβάνουν όλα τα στοιχεία ενός επαγγελματία με ενσωματωμένο link, όπως το logo, το brand name, τα στοιχεία επικοινωνίας, τα social media, τις αξιολογήσεις, τον κατάλογο προϊόντων ή υπηρεσιών με φωτογραφίες ή/και βίντεο, και μπορούν να προβληθούν από οποιαδήποτε συσκευή, καθώς και να αποθηκεύσουν τα στοιχεία της εταιρείας στη συσκευή του πελάτη. Είναι, δηλαδή, σαν την παραδοσιακή κάρτα, μόνο που χωράνε όλες τις πληροφορίες της εταιρείας και είναι πιο οικονομικές, εύχρηστες και αποτελεσματικές ως προς την προώθηση του επαγγελματία. Το περιεχόμενό της ενημερώνεται ταχύτατα οποιαδήποτε στιγμή θελήσετε, με αποτέλεσμα οι πελάτες να παραμένουν συνδεδεμένοι και να μη χρειάζεται να ψάχνουν εκ νέου, για παράδειγμα, τα νέα στοιχεία επικοινωνίας σας. Εκτός αυτού, οι καταναλωτές δε γεμίζουν τα πορτοφόλια τους με 1002 κάρτες, όπως παλιά. Μπορούν απλώς να αποθηκεύσουν το σύνδεσμο url της ψηφιακής κάρτας ή την επαφή στη συσκευή τους και να το ανοίγουν απευθείας αντί να ψάχνουν στο χάος των εκτυπωμένων καρτών. Επιπλέον, προτρέπουν τον πελάτη να αξιολογήσει και να ακολουθήσει τον επαγγελματία στα social media, με αποτέλεσμα να βοηθούν στην αύξηση των κριτικών και, ακολούθως, τον πελατών.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις ψηφιακές κάρτες, επικοινωνήστε μαζί μας στο 2316014487 ή στο info@digitalmarketingprogram.gr.

Posted in BlogTags

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *